Kalite Yönetim Direktörlüğü
- SKS 112 çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlar.
- Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip eder.
- Yılda iki defa öz değerlendirmeleri planlar, takvimi yayınlar ve ziyaretleri gerçekleştirir.
- İstenmeyen olay bildirim sistemine ilişkin süreçleri yönetir.
- Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetir.
- Hasta ve çalışanların geri bildirimlerinin alınmasına yönelik aşağıdaki katkıları sağlar;
- Anketlerin belirlenen kurallar çerçevesinde uygulanmasını sağlamak.
- Anketleri analiz ederek sonuç raporu oluşturmak.
- Verileri “Kurumsal Kalite Sistemi ”ne kaydetmek.
- Anketlerden elde edilen bulgular doğrultusunda iyileştirme çalışmaları yapmak.
- Çalışan geri bildirim anketi sonuçlarını çalışanlarla paylaşmak.
- Gerektiğinde, sağlıkta kalite değerlendirmesi sırasında anketlere ilişkin raporları değerlendirme ekibiyle paylaşmak.
- SKS-112 Acil Sağlık Hizmetleri (Versiyon 3) çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlar.
- Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetir.
SORUMLU BAŞHEKIM YARDIMCISI
Dr.Bülent TELLİ
KALITE YÖNETIM DIREKTÖRÜ
Ezgi MUTLU
KALITE BIRIMI ÇALIŞANLARI
ATT Ezgi MUTLU
ATT Dilara PARLAK